neděle 18. června 2017

MEVA Racing - Co jí říct na rozloučenou? A jak to bylo s RGPL a TS?

Jako manažer již zaniklé stáje jsem se rozhodl dát klukům a našim fanouškům pár slov k ukončení činnosti MEVA Racing, a k tomu co bude dál?

Kořeny MEVA Racing sahají do roku 2013, kdy jsem začal aktivně jezdit Rally. Celkem rychle jsem se spřátelil s Vladem Tökölym, který mi vždy si vším ochotně pomohl. Na oplátku jsem pak já začal dělat turnaje, na které jsem jezdce jeho týmu SRNKA Motorsport začal zvát. Já měl svůj tým ICE One Racing a juniorku Little One Racing, pochopitelně v tomhle stavu to nemělo úspěch (a ani smysl) i když u nás začínala hvězda dnešní RBR scény - Oťas Plojhar. Můj vztah s Oťasem se dost vyostřil, rozhodně jsem mu ale neházel klacky pod nohy jak tvrdí, pouze jsem se snažil sladit pravidla šampionátu tak aby byla ideální, rozhodně to nebylo mířené proti němu. No ale zpět k MEVA Racingu.

V roce 2014 jsem vstoupil na okruhy s týmem pod názvem Power Racing, pod jehož hlavičkou jsem závodil na JVM Online League, což byla liga Kuby Kurtiše a Vladimíra Maliara, v JVM Suzuki Swift Cupu a JVM GT Series (vůz Ferrari F430 GT3) kam jsem dal své organizátorské schopnosti, no GT se vydařila. Pod různými názvy týmu i v RBR jsem takhle proplul i JVM SEAT Leon Cup, RGPL SEAT Leon EuroCup, různé RBR šampionáty, v retro hudebních barvách (Pink Floyd) RGPL BMW Classics a ve spolupráci s Filipem Pavlíkem, se kterým již nespolupracuji jsem začal být adminem na RGPL,




Zhruba půl roku po vyhazovu z JVM/Racing Worldu, kde to bylo prý na žádost Michala Hemmera, pochopitelně ´´chytří´´hoši typu Karel Baško se mému adminování vysmívali, no já rozjel ITCS (International Touring Car Series), jezdilo se ve čtvrtek a byla to úspěšná série, titul získal Zdeněk ´´Jimmy´´Šmarda před Honzou Průšou, oba na Chevroletu Cruze, vozy pocházely všechny z Brazilského Marcas. Já si získal Jimmyho přízeň (narozdíl od Filipa jehož nehoda vytočila snad každého admina RGPL, Nebudu rozvádět koho nejvíc, ale myslím že kluci budou vědět).....No a pak se zrodil nápad. Zrušit starý tým (resp.pozastavit) a rozjet nový, zkusit to s partou dalších 3 skvělých lidí - dobrým kamarádem, poradcem a závodníkem (za pochybné situace celkově 3.místo v JVM GT Series) Michalem Kadlčíkem, letitým kolegou z RBR jenž také hodně pomáhal, tou dobou upsaným u ŠIMEK Racingu Vladem Tökölym a Antonínem ´´Antoniem´´Večerkou, závodníkem a chlapem co měl cíle a pomáhal týmu expedovat do světa (Indonésie).

Týmu jsme dali jéno MEVA čili Michal Eduard Vladimír Antonín. Michal nás ale brzy opustil, vše bylo víceménně jen o Rallye a s okruhy to nevypadalo dobře, i když snaha byla (např. Můj a Antoniův start v jedné GP F1 1997 v Brtiské lize, kde jsme poznali Erica Stanforda).


Michalovo místo převzal Dr.Vicodin (oficiálně Jakub Herman), náš metalový tým (doslova, každý buď punker nebo metalák, grand finále byl Jirka ´´Loch Ness Superstar´´ Kramer, super jezdec, lídr týmu a bubeník 2 kapel). Kuba se toho chopil zodpovědně a snažil se, tým se pohnul. Bohužel Antonio se začal trhat a dělat solovky a prostě.....najednou jsme byli zase jen 3. Po poradě jsme hledali 4tého, nenašli.



Mezi tím tým už měl partu jezdců a další přibývali, celý seznam - Jirka ´´Loch Ness Superstar´´ Kramer, Kuba ´´Dr.Vicodin´´ Herman, já (Malcolm), Vlado ´´Vlad Dracula´´ Tököly, Martin Hejný, Dušan Láník, Remus Diaconescu z Rumunska, Jožko Kravec, Michal Strejcovský, Danko Pásztor, Filip Pavlík (ale tam byly pak spory s vedením týmu), Kevin ´´Menyhertz´´či ´´Opica´´Menyhért, Vláďa Pressl, Adam Kadlčík, Ondra Adámek, Jakub Krišanda, Lukáš Krišanda, Peter ´´Schumacher´´Buschbacher, Teo Stránský, Robin ´´Syntaxx´´Lukáš, Karel Dvořák, Dawid Michalski z Polska , Tomáš ´´Kutisko´´Kuťka, Peťa Varmužka, Petr Hejzlar a samozřejmě borce co se jen otočili jako Andrej Turanský a Miroslav Blahuta.



Já do toho znova začal dělat na okruzích, adminoval jsem neadminoval nechvalně známé RGPL BTCC 2017, časově mi to nevycházelo, všechno se sralo a i tým šel ke dnu. To samé pak u RGPL WTCC 2017 už na AMS (Automobilista). No a pak přišl rána - setař Drákula se rozhodl upřednostnit VŠ před týmem a začít stavět pořádné auto než to virtuální, což je logické a v pořádku, ostatně kdo z nás by tak nevolil že? A tak jsme byli 2. Já a Dr.Vicodin.



Řešilo se co dál s týmem, Loch Ness byl netrpělivý víc a víc, ostatně titul v TS ČSPR 2017 prostě chtěl, stejně tak v MS, ME a už ani nevím kde všude jsme mu chystali auto. Mě se do toho pletly ještě problémy z osobního života a prostě to celou MEVA Racing odrovnalo úplně. Mezitím jsem se dohodl s Jimmym že dostanu web, server a vůbec prostor organizovat závody - Touring Series . Ještě předtím jsem ze zvědavosti oslovil Jana Veselého z MPL zda by to šlo nějak tam, šlo by ale.....prostě motání kolem serveru a celkově vzato by to ani pro RGPL nebylo až tak prospěšný když zapřemýšlím.

TS byla původní liga Karla ´´Karlose´´Němce, ten do toho šel se mnou a byl (a doufám že i je) za to že se liga obnovila, k nám se pak přidal a zase odešel Antonín Večerka, zkoušel to u nás kraťoulince taky Pavel Řezníček z MP Racing Teamu a napevno už zůstal Ondra Adámek, jehož přínos pro ligu je dost důležitý - bez výsledkových tabulek to nepůjde že jo.



TS ČSPR jsem začal taky vylepšovat, a to na základě rad Kuby ´´Okrojka´´Rojka, který s tím má velké zkušenosti.

Pro MEVU to znamenalo ale stagnaci, jezdeckou nechuť a odchod Dr. Vicodina do Svarmetalu k Maxovi Kahánkovi, kam ho následoval i Loch Ness. Já na MEVU zůstal sám a řešení nebylo.



Zachovat to jako MEVA by byla blbost protože MEVA jsme byli MY všichni, byli jsme rodina a i když někteří měli čúráčí hlody (zdravím Drákulo a Menyhertzi, ano na vaše diskuze na tém zda je Kev opice či hnusný buzerant se zapomenout nedá :D) všechno klapalo úžasně a tak pohodový tým by jste jen těžko pohledali, prostě takový tým není. Tým jsem tedy rozpustil a klukům sehnal místa u Ondry SmetanyJOMMADu, u Řezníčkových v MPRT a samozřejmě  (i v mém působišti) - BRNO Racing Teamu, kde jsem s Michalem ´´Bananem´´Slaným už jako MEVÁk řešil nějakou spolupráci, vlastně do BRT se mnou šli jenom Martin a Vláďa. Ondra řekl cosi ve smyslu buď můj vlastní tým a nebo bude jezdit solo, Dušan se nevyjádřil a Adam Kadlčík, kterej si u BRTu nadělal problémy musel k MPRT a dalším týmům (tím nechci říct že bych jim dával odpad, naopak Adam je dobrej jezdec, bohužel nestálej, chápu že tím Banana nasral).



Když tým končil bavili jsme se o možnosti, možná někdy oživení ale každý realně věděl a ví že se tak nestane - jak velká je šance že se všichni MEVABoys a MEVAGirls a MEVAKids a MEVAnevímco sejdou. Kluci tak mají angažmá, vlastně bych měl říct co bylo bylo, hezký časy a srát na ně. Neudělám to. Proč? Loch Ness i přesto co bylo se na tým tuhle ptal, je vidět že i jemu ta týmová pohoda a ty pokecy na téma Metallica vs. Megadeth atd. chybí. Mimochodem Drákula jsem zjistil že oživil SRNKA Motorsport a jezdí pro něj i Menyhertz.



TS ČSPR do toho začlo upadat po vyhazovu Oťase Plojhara, nevím, když lidí vidí že se někdo neumí chovat stěžují si že se s tím nic nedělá, když se s tím něco udělá ptají se proč letěl, když jim dáte srozumitelné vysvětlení tak vám ve finále přestanou jezdit, přestože kdyby nebyli všichni takhle na hlavu můžou si dál zajezdit ve slušný konkurenci, takhle to je snad jen pro pár vyvolených. To je samozřejmě špatně, ale lidi bývají na hlavu často, takže z člověka který je sral mají teď disidenta a bojovníka za práva velryb. Klasika.



No a TS na okruzích? Úvodní závod, resp. volný závod Škoda Octavia Cupu dopadl tak že na startu byli jen 2 auta - Matyáš Lukovský z Carozzeria Racingu a Pavel Řezníček. Já jako admin (OPĚT!!,už mě to kurevsky sere) nemohl, byl jsem v práci kde mi nedávají zrovna moc směn, no snad už to bude lepší. Takže tragédie. Jednám s Jimmym o dalším závodě, kdy to bude ví bůh. Ve hře krom tohodle závodu budou pak jdnorázovky typu Indianapolis 500, 3h Nordschleife a závody starejch Formulí Vee, na tom jsem se dohodl s Karlosem. A mod na sezonu? Zatím to vypadá na ty skvělý a zároveň tragický SEATy Leon Racer, bohužel píšu tragický protože po hlasováních která udělala ze SEATů naprostou senzaci je najednou SEAT pro jezdce spíš odpudivý.

 A tak knozultuju s Karlosem, bokově s Antoniem a hlavně s Michalem Kadlčíkem co udělat aby byli lidi a aby to mělo říz a koule, pochopitelně se občas zeptám i Pavla Řezníčka kterej má sám nějáký ty nápady a do toho pokrůčcích zasvěcuju do okruhů Adama Kadlčíka, Ondru Adámka a Dana Laštovku.

A co závěrem? Pracuju na oživení týmu, ale v trošku jiný podobě než dosud, řekněme že v RBR mám v plánu pokračovat s BRT ale na okruzích pojedu s vlastním a budu dělat BRT reklamu, přiznám se doufám že se Ondra Adámek a další kluci přidají do BRT přidají ať můžeme jet trošku....líp. Myslím že i Banan bude rád. Co se TS týče, začíná mě to srát, no nevyseru se na to samozřejmě - v kombinaci se školou a prací a de facto rodinou to musím skloubit a asi začnu prosazovat jinou sérii než jsou odhladováné ale vlastně nechtěné SEATy.

Komu určitě chci poděkovat- Všem MEVABoys od Vlada s Michalem přes Tonia (bez nich by an projekt MEVA nebyl) ,Ondru, Vicodina či Loch Nesse až po nejnovějšího člena Vláďu. Kluci děkuju, bylo to super období a doufám že se ještě nějak setkáme, aspoň s někým v týmu,

Další dík patří klůkům z RGPL, TS a JVM - Jimmymu za důvěru a za server, doufám že nesklameme, Karlosovi coby spolumetalákovi za výběr dobré hudby do závodů :D (jo, Nightwish bodli :D) Karlovi´´Berrimu´´Petrovskému taky za pár rad a Martinovi ´´Marfovi´´Moravíkovi.....Marfo je prostě Marfo :D , Kubovi Kurtišovi za otevření světa organizátora a možností kterých jsem dokázal využít (snad i dokážu s vlastní ligou), Ondrovi Adámkovi (Opět :D) za to že se chopil iniciativy a pro TS taky maká, takovýhle lidi mám rád, zeptal se co a jak, situaci znal a stará se, bez takových lidí by to nešlo, Michalovi Kadlčíkovi za závodnické rady a hlavně za to že spolu pracujeme na tom aby se TS konečně postavila na vlastní nohy a nemusela lovit jezdce jak jen jde, Okrojkovi za rady k ČSPR, doufám že v budoucnu z toho třeba bude i víc, dál určitě Rasťovi ´´Raceovi´´ Mackovi, skvěýmu kamarádovi bez něhož bych NIKDY nemluvil s Kubou Kurtišem a nerozvíjel svůj organizátorský um a konečně rodině, kterou sice dost popičikurvaseru ale přesto je mám rád a jsem rád že mají se mnou trpělivost do těch chvílí kdy musím dělat i něco....ehm....jiného než jsou oni, škola a práce.

Lidi ať se daří, snad budou už jen lepší zítřky a TS je pouze začátek,

Goodbye MEVA Racing......

Váš Eddie Hurricane Malcolm Hurych

Žádné komentáře:

Okomentovat

Within Temptation:What About Us?

Zase jsem si dal práci a nasbíral materiál. No a dal dohromady fanouškovské album Within Temptation! Pokud by to kapele nebo někomu vadilo n...